Joggat igen!

Kom precis hem från en kort joggingtur. Vet inte hur lång den var men var ute i 30 minuter bara.
Igår kväll så joggade jag och Sambo 4,7 km. Förstår att det låter så oerhört lite för folk som redan
är igång.  Men för mig är det ett jättestort steg att ta. Och för att inte tala om hur jobbigt det är. Igår
kom det upp spyor i halsen på mig. Det var ganska ofräscht! Men nu har jag joggat hela 3 gånger
på en hel vecka. Det är strongt för att vara jag!

Iallafall.

Läste ett inlägg jag skrivit tidigare. Där står det bland annat mitt delmåls BMI vilket jag nästan nått! :)
Idag ligger mitt BMI på 22.95 Och i början av mitt projekt låg mitt BMI på 24,nånting.
Det är ju ett framsteg iallafall. Närmar mig första delmålsBMIt! :) Wie! Bravo bravo!

Tack för Era applåder. De betyder alltför mycket! ;)

Salopon önskar man sig inget paket så får man inget... ;) Nejdå! Men du får gärna önska dig
lite saker. I want to know! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan bara komma på en grej.. skärpet på monki. men det är ju lite dyrt. Men om du och Vicky går ihop eller nåt så vill jag iaf ha det på höften...alltså måste det vara rätt stort..haha... Annars är det svårt...hmmm.. Typ såna örhängen jag har...såna där gulaktiga träringar fast i brunt istället skulle vara nice. Jag är verkligen sämst på att komma på grejer. Suprise me. Or dont buy anything. Blir trevligt ändå! Jag längtar!!! :)

2007-09-28 @ 14:42:00
URL: http://shakeit.blogg.se
Postat av: Malin

Haha! You so boring... ;) Vilka modesta önskemål! Men skärpet på Monki var ju jättesmalt och typ det fanns väl bara en längd? (sån längd jag köpte..) Eller tänker jag på fel skärp? Jag tänker på det flerfärgade som var likadant som det bruna jag köpte? Jej. Whatevah! Vi hittar nog på något... jag har faktiskt en liten idé redan. Får se hur det blir! :) hehe

2007-09-28 @ 15:58:46
URL: http://samarin.blogg.se
Postat av: Jane

Härligt jobb(gg)at tycker jag!! =)

2007-10-04 @ 19:58:58
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0