Men målet då

Kom på att jag kanske ska nämna vart jag vill nå
i mitt lilla projekt också.

Delmålet, vilket jag vill nå rätt fort, är att få ett BMI
som ligger på 22.29

Slutmålet betyder att mitt BMI kommer att ligga på 21.31


Från idag till Delmålet är det 5 kg att gå ner.
Från Delmålet till Slutmålet är det ca 3 kilo att gå ner.

Men shit då! Första gången jag summerad ihop kilona också. Vafan har jag 8 kilo att gå ner. För typ två månader sen hade jag endast 3 kilo till slutmålet. Jaja. Men jag har mina anledningar - så jag förlåter mig
själv. Även om jag just för tillfället känner mig som en ganska patetisk och sorglig figur! Tur att detta är sista
dagen på denna livsstil jag så snällt har anammat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0