Jag blev godkänd!!!

Helt otrooooooooooooligt!
Den "hemliga" saken jag var nervös för igår
Det var att jag visste att jag idag skulle få svar
på omtentan jag gjorde för nån vecka sen
Och kan ni tro det. Jag klarade den. Det var ingen tvekan
hade riktigt bra poäng!
Är så lycklig.
Nedan ser ni alla de böcker som idag har fått flytta ner i källaren.
För nedkladdade (jag har gjort denna tenta 3 ggr nu) för att sälja
och min hatkärlek till dem gör att jag definitivt inte slänger  dem.
Men för någon som bor på 32 kvadrat och endast har en
pyttegarderob att förvara såna här saker i.
Betyder det massa plats för annat när dessa försvinner!
Wiiiiieeee

image15

Det är nästan så jag vill fälla en liten, observera endast liten, tår
nu när jag ser denna bilden.
Böckerna ser ju så snälla, och ensamma ut.
Goodbye my loves.
Det var ju faktiskt ganska kul när man fatta vad man ska göra...
Vi ses igen.
Den dagen vi bestämmer oss för att flytta härifrån
och rensar ut källaren och frågar oss varför vi spart sån
gammal skit!

Årvar

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis!!! Du är så bra, så bra. Visste att du skulle klara den!!!

2007-09-04 @ 11:40:57
URL: http://shakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0