Jävla granne!!

Idag är dagen D för om omtenta.
Klockan stog på 6 så det var snällt
att gå upp då. Har tänkt att plugga
en timme nu på morgonen innan
jag ska iväg! Tentan börjar 9. Of course
kunde jag inte somna igår kväll. Somnade
väldigt sent. Och självklart behagade
vår underbara granne braka hem vid
tre (då jag sovit kanske 1 timme) sen har
han haft musik på, bråkat med sin tjej
(galna skrikande röster) och låtit allmänt
sen dess. När klockan ringde 6 så hade
jag fortfarande inte somnat, men det hade
nog han - med musiken på. För typ 10 min
sen hörde jag hur någon braka upp ur
sängen typ stamp stamp brak brak o stängde
av den jävla musiken. Tack, det var ju några
timmar för sent.
Efter tentan ska jag fasen SOVA i några timmar
hoppas bara jag inte somnar PÅ tentan :)
Nä åter till skolarbete!
Årvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0