Lädig

Idag har varit en slapp-slapp-slapp dag.. SÅ Skönt.

Första dagen som det har känts riktigt VÅR ute. Så härligt.
Vaknade pigg vid 9 imorse. Åt frukost.
Gick hem till mamma på frukost 2 (= nybakta bullar direkt från ugnen)
Promenad i stadsskogen, handlat mat på Maxi.
Sovit lite i soffan på eftermiddagen.
Lagat middag + matlådor.
Städat och dammsugit.

Det enda som fattas.. Är väl det där med plugg..
Borde verkligen ha pluggat idag.
Men och andra sidan så känner jag att jag verkligen behövde få slippa.
Och vilken harmoni jag känner i hjärnan. Visst den är säkert temporär.
Imorgon vaknar jag väl med min vanliga ångest.
Men för tillfället.
Ja då känns det bara bra.
Så härligt.
Semester för hjärnan med andra ord.

Nu vill jag bara att Roppot kommer hem. Men han sitter fortf i bilen.
Kommer nog hem vid 22-23 nångång.
Hoppas de kör försiktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0