Oj..

typ.. livet kom emellan.

Har varit i New York. Det var precis som jag trodde. Bättre än jag trodde. Ge mig. Igen. Jag skulle kunna åka dit på direkten om nån kunde bjuda mig =)





Känns som en skam att lägga upp en bild eller två. New York förtjänar minst att man lägger ut alla bilder man har egentligen. För att ge resan någon rättvisa. Men Jag tänkte att I ♥ NY gatukonsten får säga sitt. I love it. I love it. I love it.

Sen var det jul. Min favoritaste högtid. Som kom att bli ett riktigt pruttigt fiasko. Fast jag fick fina julklappar. Men gemenskapen är värd mer än presangerna. Så prutt-prutt.

Sen kom höjdpunkten. Sömnpiller. Fast jag är vaken rätt mycket ändå. Min kropp kämpar emot sömnen rätt rejält. Men sover mer än vanligt. Det gör jag ju.

Börjat sätta igång med plugget igen. Igår fick jag massor gjort. Kände mig hög på känslan av att åstadkomma något. Att jag var duktig. Med gott mod satte jag igång idag. Övningsuppgifter utan facit till. 5 timmar senare har jag inte lyckats svara på någon uppgift. Jag fattar inte fastän jag sitter med både böcker och anteckningar. Det går inte. Så idag har det glädjerus jag kände igår dödats med ett rappt stick i hjärtat. Och jag känner mig värdelös.

Snart ska vi äta fiskgratäng. Typ min äckligaste maträtt.... Men men... frystömning då man inte har många slantar på kontot kräver vad det kräver.. =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Nej det är verkligen inte kul att ta bort ett djur, men vad gör man när de lider? =S



Åh så avis jag är på dig som har varit till USA! Jag vill också åka dit =)

2009-01-15 @ 21:44:51
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0