Liten liten lista

Har du pussat nummer 2?
Nä - en gammal kursare, hon skulle nog bli rädd
 om jag skulle tvångspussat henne.
 Vad har du för relation med nummer 20?
Den tjejen jag var närmast vän med under
mina år i Oslo! - Ina
 När ska du träffa nummer 30?
Aldrig mer förhoppningsvis!
(Kanske dax å radera numret då?)
 Är nummer 18 söt?
Ja det är hon, också en gammal
kursare från min första termin,
den tjej jag gillat mest! :)
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Farmor.. Jag vet inte vad mitt första intryck var.
Dada diii??
 Gillar du nummer 14?
Wollof min bror.
Jodå. Han gillar jag väl så där lagom!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Näpp! (Fast jag såg henne gå på en gata för nån vecka sen
men det räknas nog inte som "träffas")
 När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
På fredag - min moster - på jobbet.
 Är du nära vän med nummer 23?
Jo det är jag - Jossan ju!
 Har du gått på bio med nummer 4?
Beos Bilservice? Näää.... det vore lite konstigt!
 Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Definition på gå ut.
För gå ut på krogen har vi gjort flera ggr.
Men gå ut på date har vi aldrig gjort! ;)
 Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Hmm. Det är numret man skickar till bussen för
att få en bussbiljett. Jag har lite svårt att lära mig
det numret. Jag vet inte vad vi pratar om.
Hur tråkigt det är att åka buss kanske?
 Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Numret till en veterinärpraktik. Ja, när dom hjälpt Loka
kan jag väl tänka mig att krama byggnaden!
 Vad har du och nummer 24 för relation?
Mormors galna syster!
Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Bli vän med igen, få förklara varför saker
blev som de blev, be om ursäkt och samtidigt
få höra hennes sida av saken!
 Vad är det bästa med nummer 8?
Att jag inte behöver umgås med henne nåt mer.
Också dax att radera detta nummer? :)
Brukar du och nummer 16 träffas?
Jovisst. På födelsedagar och så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0