Jahapp

Se förra inlägget för att förstå detta!

Men visst. Nu var ju själva le grand big bang och det som ska förinta jorden inte schemalagt idag heller.
Det känns ju kul att veta att vi nångång (vi vet inte när) men inom några veckor förmodligen kommer att dö alltså.
För det är om några veckor det som ska hända kommer att ske.
Jag som var så nervös så jag gick på toa tre gånger innan kl 10 idag. För jag undrade om det skulle göra väldigt ont att dö, om jag skulle förstå att detta är slutet och om man skulle få bli oändligt rädd precis innan döden. Eller om den bara skulle komma och ta mig.
Happ. Nu får jag leva med ångesten i några veckor till då. Ingen idé att planera i kalendern.

Och viktigast av allt. Ät varje dag som att det vore den sista. Vräka i mig chips, godis och allt sånt då. Japp. Lika bra. Vad är bantningen värd när jag ändå är stoff i rymden.

Och nej. Jag har nog aldrig kallat mig själv optimist!
Och ja.. jag är bitter att några forskare väljer att förinta mig och hela denna jord utan att ha frågat om vi vill förintas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0