ge mig hjälp

Man kan välja över hur man ska se på saker och ting - positivt eller negativt.
Men många saker förstår jag inte hur man ska kunna se det positiva i.
Väldigt många saker.

Jag blir så förbannad.
Jag är så förbannad.
Har haft några psykiskt sett pissveckor senaste tiden.
Igår var en riktig low då jag satt och kollade på one-way tickets från sverige.
Idag trodde jag det var bättre.
Men några småglin (som inte gjorde något riktat till mig)
utlöste nog nästan nåt slags ångest anfall hos mig (Nej inte riktig panikångest..)
Men jag började andas snabbt, hjärtat slog, jag började svettas.
Jag hade lust att typ slå ner dom och få dom att växa upp.
Eller nej det ville jag inte. Jag ville göra nåt annat. Men det låtsas vi inte om.

Fy fan för folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0