Ögon i kors

Kl 8 jag började plugga
Kl 12-13 åt jag lunch och sen gick jag en promenad med hunden
Kl 13-16 fortsatte jag plugga
Kl 16-18 var jag på jobbet och gjorde klart ett jobb och skickade iväg rapporter.
Kl 18-19 tog jag mig hem från jobbet, åt middag. Fick reda på att allt plugg ja gjort idag och hela förra veckan varit förgäves. Måste hitta ny litteratur att läsa till PMet som ska vara klart denna vecka.
Kl 19-21 Pluggade jag
Kl 21-22 Gick promenad med hunden, duschade sen.
Kl 22-Nu Har fortsatt plugga.  Har letat letat letat letat letat letat artiklar om det jag ska skriva om
Hittar inte. Finns inte. Jag förstår inte vad mina pm vänner tänkt sig. Det finns inget om mitt ämne.
Jag hade som mål att skriva klart ALLT idag. För jag hinner inte denna vecka. Har SÅ mycket att göra.
Och nu sitter jag här med ett word-dokument, som är tomt. Är så sjukt jävla jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hata skolan. Hata universitetet. Straffet till oss unga.

Antal pluggtimmar idag: För många med tanke på att inget kommit ur dem. Och nej det är inte "bra" att jag läst det jag läst. För det kommer vi inte ha nån nytta av.
Hur det känns i huvudet: Kaotiskt, hatiskt, ilska, förbannad.

Har ungefär 1 pluggtimme imorgon. Måste gå på föreläsningen för att träffa mina pm vänner (som förhoppningsvis (men absolut inte säkert) kommer dit..) Och fråga vafan de förväntar sig att jag ska skriva om. Det FINNS INGET om det de vill. Och man har definitivt inte tid att läsa flera böcker om det vi ska skriva om heller.

Gah.

SKolan är ett stort jävla straff. Dö skolan. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0