Handen är krossad

Racer bilen aka Gröna faran och jag är inte särskilt sams.



Iförregår tänkte jag ta ut han på en trevlig rastning till ICA Maxi.
Med en galen granne bakom oss, tutandes skulle jag smälla igen dörren lite snabbt.

Han bet mig.
Biljävlen bet mig.
Min hand.
Jag trodde den var krossad.
Så ONT. Fick en akut-gråt-ashögt-attack. Det var sån smärta att gråtet ej gick att hejda.

Ont. Ont. Ont.



Denna bild är tagen idag = Tummen hälsar alltså att den är mycket på bättringsvägen. Lite mörbultad bara.

Jag får inte så ofta blåmärken. Och inte denna gång heller (inte blått iaf). Först blev tummen lite brun/svart.
Nu är den bara brun.
Sexy thumb!
Fick brunmärke och svullnad mitt på handen också.
Aouch aouch!!

Kanske den ska få lite chips ikväll som tröst..!


By the way:

Anledningen till att hundägare (oftast kanske) föredrar snö framför regn och blask...



Kolla under magen, ren lera. Detta händer ju 4-6 ggr / dag vid regnoväder. Fatta att duscha/torka av det där hela dagarna.
B o r i n g.
+ att det är jobbigt också, fatta hur mycket av det där som sedan ligger på mitt golv.
Så prisad vare snön. Blöt men inte smutsig står jag ut med!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Din hand er eklig

2008-11-27 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0