Stockholm

Om några timmar ska jag infinna mig i våran trevliga huvudstad Stockholm.
Shopping har jag inte råd med (t y v ä r r).
Jag kommer förmodligen att befinna mig i denna fantastiska metropol i typ 1 timme. =)
Sambon och hans klass har en utställning av sina examensarbeten som jag ska åka och kika på.
Ska bli kul. Det verkar som att det har varit väldigt kreativa. Vet att jag gillar min sambos och hans
grupps arbete iaf! :) Coolt!

Kom på att det skulle varit trevligare att åka tillsammans med någon annan egentligen.
Han kommer nog inte ha så mkt tid för mig då folk från företag ska komma och kika och prata med dem.
Jag kommer gå runt i mina Uppsala-bonn-kläder-look och se allmännt rädd och förvirrad ut!
Måste ju gå ner vid plattan för att komma till utställningen. Ooohh.. Exciting.

Näe skämt å sido. Det ska bli en trevlig visit. Dock önskar jag att jag kunde åka ikväll istället,
då förmodligen fler människor kommer vara där. Men måste man tentaplugga så måste man. (Ska sitta och få hjälp då!)

Det roligaste ska bli att få träffa sambons "grupp" som han arbetat med. Han har ju känt dem i tre år nu. Under sin studietid. Eftersom han läst i Stockholm har jag då aldrig träffat dem. Så jag vet ganska mycket om flera av de han umgås med. Men har inte ens ett ansikte till dem!

Sköj sköj..

Kommentarer
Postat av: Tessi

Skulle gärna följt med sig om jag inte haft handledning kl 16... :( Hade vart kul med en liten dagstripp och fått se lite utsällning också. Puss på dig söt

2008-05-29 @ 13:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0