Oh..!

Gården var mycket trevlig! Först tyckte jag det var så härligt att komma till Stockholm. Solen sken. Många hade tydligen tagit studenten (oerhört tidig student). Jag gick direkt till gallerian och köpte mig en yoghurtglass och ställde mig och glodde på allt och åt den. Micket trevlig!

Blev lite stolt när jag gick ner på plattan för att entra kulturhuset och jag ser Robs affischer (som han har designat) hänga i varje fönster! Duktig pojke! Lärarna var skitimpade av deras produkt de visade och tyckte de skulle försöka vidareutveckla den!

Jag blev kvar i många timmar. Drack ett+ett+ett+ett+ett glas vin. Det var g o t  t!
Härlig att ha ansikten till de han pluggat med så länge!

Sen blev jag tvungen att åka hem, nyktra till och plugga. So funny!

Back on track med VV idag... MÅste motionera lite ikväll samt dagarna framöver. För sen blir det examensfest, kalas, grill, restaurang i samband med 62 års kalas samt 60 års firande - allt på en vecka. Gissa att jag kanske går upp ett kilo eller två då. Försöker att inte ha ångest över det utan att tänka att då får jag gå ner det sen.. Eftersom jag gått ner allt jag velat så snabbt så vill man inte "förstöra" det.. Men det sitter nog mer i huvudet än kroppen.. För det lär ju inte bita sig fast på kroppen bara för att jag äter en vecka... Hmmpf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0