Jag vill bli utmanad.

Så jag utmanar mig själv!

För 5 år sedan:
Var jag nykär i min nuvarande sambo och vi började smått planera flytten till Oslo!

För 3 år sedan:
Fick vi hem vår underbara lilla lurviga sak ♥



För 1 år sedan: Sambo och jag planerade vår Barcelona resa!

För 3 månader sedan: Visste jag inte vad det skulle innebära att läsa Ma C på halvtid och vad jag skulle förlora på det.. Inte heller hur mycket tid det skulle ta och hur dåligt jag skulle må.

Igår: Var jag i skolan på dagen. Skulle plugga på eftermiddagen men spenderade den med att må dåligt istället

Imorgon: Ska jag jobba hela dagen och plugga hela kvällen

Om ett år: Kan jag se fram emot att jag "bara" har en termin kvar på universitetet!


Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken söt bild!!

2008-05-13 @ 15:18:31
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja visst är den =) Hon var (och ÄR ännu mer) underbar!!

2008-05-13 @ 17:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0