Jag vann!

Jag vann!
Över mig själv förstås.
Kan inte fatta att jag klarade Matte C kursen jag läst vid sidan av universitetsstudierna!
Helt galet.
Fick VG till och med. Jag som trodde det inte fanns en suck att jag skulle klara den kursen.
Matte är inte min starkaste sida! Men tydligen lite småstark iallafall :)

Sen har jag även snart vunniit mitt flera-år-långa-krig mot min kropp.
Lite viktväkta hit och lite viktväkta dit.
Vips 5 veckor senare är man nästan (observera nästan = inte riktigt men jävligt nära) målvikten.
Fast "vips" var väl ett ljug. Jag har kämpat. Ganska mycket.
Jäää för mig..

Bara Valpens tur att bli frisk snart! .... Gillar absolut inte det state of mind hennes dumma mage är i.
Ont ont ont stackarn. B l i  f r i s k.
Veterinären sa (via tele) idag att jag ska ge det en vecka till med denna magmedicin, om hon inte är bättre om en vecka är det något som är väldigt tokigt.
Och så får det inte vara eftersom hon ska leva väääldigt länge till - det har hon ju faktiskt lovat mig.

Kommentarer
Postat av: Jane

Weheeej, duktiga du!! GRATTIS!! :D

2008-05-28 @ 10:49:00
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh! Bugar bockar och tackar! =)

2008-05-28 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0