Inte bara här.

Det är inte bara här jag haft en enormt stor frånvaro. Jag har även haft det i livet.
Denna enorma tystnad från mig har berott på att jag samtidigt som jag läser heltid vid universitetet och jobbar har läst Ma C på komvux (för att komma in på de sista kurserna som gör att jag får min examen) på halvtid.

Jag har suttit instängd, har knappt sett solen. På Valborg tog jag min första plugg/jobbfria dag på cirka 60 dagar. Det var en befrielse! Helger har inneburit MER plugg än vardagar för att "komma ikapp". Fastän jag ständigt legat efter.

I söndags gjorde jag klart det tredje och därmed sista skriftliga provet i Matte C. Igår fick jag tillbaka mitt andra Ma C prov jag skickat in. Så nu har jag fått VG på två av proven. Återstår att se hur det sista artar sig.
Sen ska jag ha muntligt förhör via webcam. Kanske sitta naken?
Så kanske. Finns en förhoppning att jag klarar den kursen!
Gör jag det inte börjar jag grina. För då var det inte mödan värt!

Men jag är stolt över mig själv. Trodde aldrig jag skulle kunna engagera mig i något 100 procent.
Det tråkiga är bara att jag varit så instängd och ensam.
Och blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0