Det känns bra nu!

En av mina favoritbilder på Loka. Jag försökte få henne att stå som en utställningshund. Sekundrarna innan stod hon rätt fint. Jag skulle bara fixa "resningen" i nacken på henne. Ehum. Jag hade tänkt öva så jag kunde skicka en fin bild till uppfödaren. Haha! Stackars liten!! =) Kolla dessutom in min läskiga hand!



Jag tror hon har gräddfil på nosen,
dessutom!


Lite bättre mår hon nu. Men hon är fortfarande inte bra. Så varje dag undrar man om man ska åka in akut eller inte... Det väger absolut tyngst åt inte just nu. Speciellt då de kommer rekommendera den medicin hon redan får. Vilken hon alltid får då hon har magkatarr/blivande magsår..
Men pigg och glad är hon. Och på landet i söndags var hon helt galen. Badade flera timmar i sträck. Jag fick nästan lite träningsvärk i axeln efteråt (av att kasta hennes tunga dummy låååångt bort i sjön.)!

Min hjärna har börjat lugna ner sig nu och saker och ting känns mycket lättare i livet. Det börjar till och med kännas.... bra? =) Bara "vanliga" saker att oroa sig för. T ex den uppkommande gigantiska 15 p tentan vi har snart. Hua! Och Att min EVIL CAR Lupon ska besiktigas snart.. Hmmm.. vilket påminner mig om att vi måste till verstan och sätta fast sätet så att det inte lossnar från golvet hela tiden. Japp. Det är vår bil det. Det är bara han som får sånna fel. När vi åkte och kolla reservgrejer på persson så skrattade han som hjälpte oss och sa att han jobbat där i 20 år och aldrig hört talas om att underredet till sätet går sönder så pass att det inte går att trycka fast i golvet. Oh. Im so proud of our car.. :) Han är uppenbarligen mycket Unik.

Ikväll är det 3-tjejskväll. De ska bli roligt!! =) Och mysigt!
Men först. Plugg.
Massa plugg.


Kommentarer
Postat av: Jane

Glad att det börjar gå åt rätt håll sötis!! Kram på dig!

2008-05-16 @ 15:03:22
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0