För några månader sen..

Tidigare, i vintras, våras (kommer ej ihåg).. Då kollade vi på serien om dessa killar;

Flight of the Conchords

Jag blev kär.

Det svåra är att jag inte riktigt kan välja vem av dem jag tänker gifta mig med.
Jag flyttar till andra breddgrader för deras skull. OM de skulle be mig vill säga.
INgen som vill donera en av dem till mig??? Pliiiis?!
Men jag känner mig inte dum för Robot. Han får komma med om han vill..
+ att han gillar dem som mig... Så han vill nog också leva vårat "big love" liv.
Hoppas de inte är allergisk mot hundar bara.. Då får jag ju tänka om..


Egentligen vill ja inte att NÅN annan ska se deras serie. De är ju MINA grabbar!

Me loooooove!!!!



Cho-cho-choose me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0