Sleepless in.. my world.

Snart 3 dygn utan nästan någon sömn.

Natten mellan söndag och måndag resulterade i cirka 1 timmes sömn. Upp tidigt. Sen skrev jag en tenta. Härligt det där. Lite påsar under ögonen och en hatisk hjärna senare kunde jag ändå inte sova natten efter.
Natten mellan måndag och tisdag resulterade i cirka 2 timmars sömn. Glad som tusan var jag hela dagen på jobbet igår.
Natten mellan tisdag och onsdag (inatt med andra ord).. sov jag tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ungefär 3 timmar kanske.

Och vad gör jag? Jo jag har varit i skolan. Och nu pluggar jag till min tenta jag har på lördag morgon.
Alltså. Som student kan man ju inte sova nåt. För man har inte tid. Och iof. Jag skulle inte kunna sova nu heller.

Men min hjärna är så jääääääävla aggro. Är sjukligt trött. Men omöjligt att somna.
Köpte nåt receptfritt på apoteket idag.. som ska hjälpa en att somna. Hoppas det hjälper.
Vet inte om jag klarar 4 dygn utan sömn.

Natten är min hattid. För alla andra kan sova som grisar. Jag ligger där. Med klarvakna ögon. En hjärna som arbetar för fort och ofta har jag konstiga låtar på hjärnan!

Please kropp. Bryt ihop snart. Bryt ihop snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0