Finally!

Nu har jag äntligen fått sova. Visserligen bara 5 timmar. Men efter så lite sömn som jag har fått senaste tiden så är 5 timmar ungefär som 10. Kände mig som en ny människa imorse. Inte så aggro, eller psykiskt ostabil!

Håller på att plugga för fullt till min omtenta på lördag. Så jäkla roligt. Just nu försöker jag att lära mig allt det jag inte kunde förra gången jag hade denna tenta. Så nyss satt jag och kollade igenom den underkända tentan (var 2 p från godkänd.. mutter mutter..) Men så såg jag saker jag inte tidigare sett...  Läraren har skrivit ganska konstiga kommentarer. På några frågor som jag inte hade en aning om vad jag skulle svara på, chansade jag och skrev nåt bara "för att"...
På en fråga har läraren gjort ett stort frågetecken över hela texten och vid sidan skrivit "Njaaaa"... Nja liksom? haha!

Men sen på en annan fråga. Då har övergått till bebisspråk. Han har ritat en pil in i texten, till något han förmodligen ville att jag skulle utveckla mer så har han skrivit "Vaiföi  göia det?" Hallå! Babyspråk. Whats up with that? hahhaha!!! Alltså.. han har ju skrivit för hand så ha kan ju inte skylla på att bokstaven R inte fanns på tangentbordet?? Ehh?? Väldigt lustigt iallafall.

Komik på hög nivå är alltid trevligt när man har sånna här pluggorgier med sig själv!

Lite gulligull bilder..!



Såhär ser det ut när en viss hund inte har lust att gå mer när man är ute...
Gräsmattor är då förbjuden mark att gå upp på. Om man inte har lust att rulla hem
hunden vill säga..



Men asfalt går bra.. Vilken gullig vind hon har i gubbhåret!! Sötvoffen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0