Dagens supersmarta

Big no no:

Note to self:

Skjutsa inte syster och mamma till arlanda kl 4.15 på morgonen (natten) sista dagen du pluggar till din tenta.

Ja jag har tenta imorgon.
Ja jag sitter och pluggar som fan.
Ja jag är tröttare än alla andra idag.
Jag sov typ 1 timme när jag kom hem där runt 5.30 snåret.
Men det hjälpte inte.
Jag är svart runt ögonen.
Kaffet svider i magen.
Men imorgon kl 12 börjar min semester.
Så jag får tänka att jag får sova lör-sön istället!

Men trött. Ja.
Klockan stog på 03.55 inatt... imorse.. eller hur det nu var!


Kommentarer
Postat av: Mapga

Låter som du hade en lagom härlig morgon....

2008-08-22 @ 11:06:13
URL: http://mapga.blogg.se/
Postat av: Malin

Mapga: Haha, ja verkligen! =) Fast det är ingen fara nu. Lite hungrigare än vanligt dock.. Måste äta för å va pigg =)

2008-08-22 @ 12:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0