Gråt.

Idag grät jag i telefonluren med min mamma på andra sidan där.
Jag kan inte komma ihåg sist jag grät framför henne.
Jag hatar att gråta.
Jag kan inte hantera gråt hos andra.
Den enda jag själv kan gråta framför är min samboo.
Sist jag gick på begravning höll jag mig till och med för att gråta.
Även om det var svårt och jag fick ta hur många alvedon efter som helst.
För jag höll mig så huvudet höll på att sprängas.

Usch. I hate to cry. Nu känns det som att jag aldrig mer kommer kunna kolla henne i ögonen. Fy fan vad pinsam jag är.
Det roligaste är att jag inte tänkt sminka mig idag. Men så tänkte jag försöka göra det till en roligare o lite bättre dag eftersom den sög rejält innan. Så jag sminka mig o skulle klä på mig. 1 minut efter börjar jag störtgråta så nu är sminket helt utsmetat.
O jag som inte har råd att köpa nytt ID.. tog typ de sista idag..............

Gråt gråt gråt. I hate tears. De är överskattade och borde inte existera.

Livet är skit sen blir det sämre. Typ så det känns.

Kommentarer
Postat av: Jane

Men sötaste söta.. :( Jag tycker att det brukar kännas bättre efter jag har gråtit. Som att ett lugn kommer över en. Men det beror såklart på vad saken gäller.
Hoppas att det löser sig.
KRAM

2008-04-09 @ 18:04:31
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Malin

Mjo.. kan förstå på ett sätt. Men jag gillar hellre att göra nåt åt saken än att gråta. MEN.. Detta är något jag försöker göra något åt ständigt, men det är utom min kontroll att de ska lösa sig lite. Så jag bara börjar ge upp för jag orkar inte vara glad längre när jag inte gör något annat än att kämpar!

2008-04-14 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0