Vilken helg vilken helg

Ehm. Njae så intensiv har den kanske inte varit.
Mycket ätande - ja.
Mycket sovande - nej
Mycket spenderande av pengar - ja
Mycket tränande - nej
Ja. Listan kan göras lång.
Men jag kan istället summera min helg lite
snabbare så ni sitter sitta å läsa en lång ja- och nej-lista.

Jag har alltså varit alldeles för onyttig. Jag har druckit
lite för mycket alkohol. Jag har dock haft väldigt kul.
Jag har även klämt in storstädning av både lägenhet
och hundvalp. Jag har varit ful och jag har varit riktigt
snygg. Jag har tänkt väldigt mycket på vilken bra
människa jag ska bli från och med nu.
Hade tänkt att sluta fika fram tills min födelsedag, alltså
inga bullar, kakor osv osv. Men imorgon fyller min
farmor år och på onsdag fyller sambos syster år.
Så om jag inte kan hålla mig (det är ju så oartigt att
säga nej tack) så faller jag hårt de första tre dagarna.
Illa. Varför fyller folk alltid år när man VILL vara nyttig?
Dummingar!
Nej nu ska jag sitta o kolla upp min skol-dag imorgon.
Måste vara lite nervös en stund!

Årvar och GOD natt. Jag ska sova RIKTIGT gott inatt.
Sov alldeles för få timmar inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0