Torkar blodpudding

För fullt i ugnen. 1 timme har de små tärningarna
legat inne än så länge. Blir välan ett par timmar till.
Luktar härligt blodpuddings-os i hela lägenheten!

image21

Men men, vad gör man inte för att göra Valp-magar
glada?
Har hunnit tvätta två maskiner tvätt. Vilket var oerhört
nödvändigt. Man inser hur länge sen det var man
tvättade när man inte ens reflekterat över att man
saknar ett plagg. Eftersom man knappt kommer ihåg
det! Ooh. För jag har ju sååå mycket kläder att jag
knappt har koll. Ehm. Eller inte hehe!

Är även duktig att ha börjat plugga! Hoppas verkligen
att jag håller motivationen uppe och hinner skriva
klart detta idag. Ännu är jag iof bara i läsar-stadiet.
Men jag förstår allt jag läser och har en del idéer
till arbetet.
Det svåra är att inte avbryta sig själv i arbetet alldeles
för många gånger. Det är då det tar sån tid.
Men jag har varit jäkligt effektiv än så länge!

Ikväll (om jag har varit tillräckligt duktig..) :) så blir
det ialllafall en trevlilg öl men trevliga vänner!
DET är en motivationsfaktor iallafall!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0