Svartsjuka..

Vad min kille (sen 4½ år tillbaka) antagligen inte vet om mig

My Big Secret.

Är....

Tadaaaa.....

Att jag på nåt perverst vis gillar att vara svartsjuk.
Tyvärr (nuförtiden iallafall) existerar inte direkt riktig
svartsjuka hos mig. Nu blir jag mest svartsjuk för
att jag vill. Det känns så spännande o nytt då.
Idag blev jag "svartsjuk" på en sak. Hihihi! Det var
kul. Ringde genast och meddelade min pojkvän
min "hemska" upptäckt. Men eftersom han inte
vet om att detta är något... jag endast fantiserar om
att vilja vara svartsjuk så suckade han mest och
sa åt mig´att det inte var något att bry sig om.
Meh. Jag vill ju bry mig. Jag blev så exalterat att
jag genast plockade ögonbrynen, målade naglarna,
rakade ben o diverse... Hehe.. Duscha. Nu ska jag
sminka mig. Jag som typ aldrig sminknar mig
på söndagar + fixa håret!
Woho. Svartsjuka is a real turnon..
I must be hot today!

Jag är sjuk. Jag vet. Men ibland är svartsjuka bara
härligt. För att piffa upp vardagen hos oss som
varit tillsammans ett tag!

Nej. Nu ska jag smörja in mig i en lukta-gott-kräm

Årvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0