Studenternas student

Idag har jag haft föreläsning. Sen gick jag till bibblan (i skolan)
och lånade två böcker. Aningens gamla upplagor. Men vad ska
man göra när man behöver MINST 5-6 böcker som alla kostar
400-700 kr styck? Tänker inte betala flera, flera tusen nu. Sen
när det började REGNA som MEST då var jag ute och flängde.
Köpte en bok på studentbokhandeln. Var väldigt tungt att gå hem
med allt detta i väskan! Men skönt. Imorgon har jag inte någon
föreläsning. Men ska sitta hemma, inne, hela dagen och LÄSA.
Skönt att få en dag utan att man behöver ta sig till skolan. Har
många sidor att läsa.
Alldeles strax ska jag åka tillbaka till Ekonomikum. En tjej ringde
och ville köpa en av mina gamla Fek B böcker. Hoppas hon
inte var en lurare utan att hon vill ta över (betala) för min kära
bok Marketing B.

Jag vet att detta är ord man egentligen inte för yttra högt. Men
FAN vad jag ÄLSKAR hösten och nu när den är här inser jag
hur mycket jag har SAKNAT den! Även fast man blir blöt och
kall!


image16

Ibland tror Valpen att man ska "fånga" vattnet i vattenskålen
och sen låta det rinna ur munnen. Både tillbaka i skålen men
även på golvet så det åker in under kylskåpet och så. Det är
en rolig lek! :)

Årvar mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0