Skavsår i mitt öra..

Idag är en sån dag. Där alla runtikring mig gnäller.
Klockan är strax 10 och det enda jag har hört idag
är gnäll från alla håll och kanter.
Ibland imponeras jag verkligen av människors
förmåga att inte ens anstränga sig för att se något
positivt i sin tillvaro.
Försök för fan!
Jag såg fram emot att jobba. Men jag har svarat
i telefon och det var gnäll gnäll gnäll. Det har
kommit hit folk (till kontoret) och det var gnäll
gnäll gnäll om hur dåligt allt går och är.
Jahapp.
Det är kul att så många människor tycker det
är kul att leva...
Tror fan att väldigt många lägger ansvaret
för sin egen lycka på andra!
Men gissa att man måste göra sig själv lycklig
då.
Jaja. Nu ska jag återgå till att sitta och vara
glad i min tydligen rätt ensamma kokong!

Årvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0