Projektet

Har ju glömt att uppdatera nåt på detta ämne.
Jo. Motionen går bra. Ganska bra iallafall.
Gå-snabbt-promenader tar jag gott om. Igår
klockan 21 drog jag och sambo ut på en 40-
minuters Gåsnabbt-Varvat-med-Lite-spring-
"promenad".
Dock är problemet fortfarande maten. Det
är kalas här kalas där. Fest med mat (typ
uppkommande kräftskiva, födesledagsfest)
Det är liksom, fikor blandat med sprit/vin/
chips o diverse som jag sen mixar med
härliga frossar bakis dagar. Ja ni ser.
Så islutändan är det +/- 0 jag hamnar på.
Skulle jag gissa på iallafall..
Men jag försöker jag försöker. Själva
mat-maten jag äter är bra mycket bättre och
portionerna är mycket rimligare än innan.
Så det kommer! :)
Har dock inte vägt mig ännu.
Miraklens tid är ju ännu inte över.
Så håll tilldgodo!
Snart mina vänner.
Så snart så!

Årvar

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag känner så mycket igen mig i det du skriver. Så är det precis för mig också just nu. Jag kämpar och kämpar men oftast blir det inte så mycket annat än +/-/0 i slutändan. Men motionen gör ju väldigt mycket känner jag också, det gäller bara att komma iväg, hihi... Då kan man "unna sig" ett glas vin då & då. Det är ju så GOTT! ;o) Trevlig helg!

2007-09-07 @ 11:25:22
URL: http://lillasumsum.spaces.live.com/
Postat av: Malin

Linda: Ja. Visst är det drygt. Man känner ju hela tiden som att man kämpar och "är på gång". Men så händer inget. Och sen har man "kämpat" i flera månader men står typ kvar på samma vikt. Man måste ju ge allt för att ngt ska hända. Men jag är nog tyvärr för lat för att ge allt. För även om jag är duktig mån-torsdag så förstörs allt av mina helger. Det är ju ok att äta vad man vill en dag. Men jag äter oftast väldigt mycket fre-sön. Och då äter jag upp allt jag gått ner i iveckan. Ett evigt dilemma :) Lycka till!

2007-09-10 @ 11:54:35
URL: http://samarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0