Nu är det allvar igen

Det märker jag ju. Jag insåg igår kväll att jag idag och imorgon måste läsa
mängder med sidor i mina skolböcker. Så idag har jag varit på föreläsning.
Fikat påstan. Ätit lunch. Och nu. Ja klockan 15 insåg jag att jag måste gå
ner i tvättstugan kl 16 (jaja nu alltså). Därför tyckte jag att det inte var någon
idé att börja läsa då. Jag skulle ju ändå inte hinna läsa så mycket. Och ni
vet. Tvättstugan ligger ju faktiskt 1 trappa ner. Därför har jag suttit på internet
istället den här timmen. Jag menar. Det är ju jättenödvändigt och ett väldigt
viktigt. Och jag läser ju hela tiden då. Dock bloggar och annat nödvändigt
istället för min ekonomisk historia bok som ligger helt oöppnad och väntar
på mig.
Nej off I go then!
För nån minut hehe...

Årvar

Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för din kommentar i min blogg, den värmde efter de andra påhoppen! =) Glad att du angav din bloggadress också, så att jag fick chansen att kika här! =) Lycka till med pluggandet (vad pluggar du?)!

2007-09-06 @ 16:36:05
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0