Hmm..

Efter en helg med alldeles för mycket
alkohol, onyttigheter och lite sömn är
det alltid så jävla skönt att kunna sova
ut en del och sen vara "snäll" mot sig
själv.
Idag sov jag till klockan 9. Gick direkt
ut på prommis med vovven. Hem och
diskade och plockade upp gårdagens
packning.
Gjorde brakfrukost med kokt ägg,
smoothie (vitaminer är ju bra), gott te
med mjölk i. Nu är jag proppmätt och
känner att kroppen får suga åt sig lite
näring!
Känns som sagt BRA! Jag vill ju vara
nyttigare och snällare mot mig själv.

Har även kollat upp en bok jag så gärna
vill slippa köpa. Vi behöver den enkom
till ett seminarie. Men det ser tyvärr ut
som att jag måste köpa den ändå.
Den finns inte kvar att låna någonstans.
Och jag såg att det är ca 300 sidor jag
i sånt fall måste kopiera - men ska jag
göra det måste jag fortfarande få tag i
den? Aja. Får nog införskaffa den idag.
Ska skriva ett litet (hoppas iallafall att
det är litet) arbete på den till på fredag!

Årvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0