Happ....

Njea. Det blev ju självklart inte lika effektivt som jag trodde igår.

Lämna in bilen gjorde jag. Hämta den ska vi förhoppningsvis få göra idag.
Ansiktsvatten + rengöring glömde jag bort. Woops.
Tagamet fanns endast vid ett apotek jag måste ta bilen till. Och eftersom den är inlämnad får jag istället införskaffa dessa idag (förhoppningsvis..)

Däremot kom jag hem med detta;
En ny väska från Lindex.
Två nya koftor från Gina Tricot
Ribbade leggings från Gina
Skärp från Monki.


Diska, I did
Städa, I did. Tvättade tom 2 maskiner.
Lägga in räkningar, I forgot
Hinna läsa, I did not ork. Men det har jag tagit igen idag.. Lite iallafall!

Så jag ger gårdagen både plus och minus. Jag menar. Jag gjorde ju vissa saker + lite extra. Men bara det att.. Det känns ju lite jobbigt med läsandet.
Men kul att plugga när det är Desperate Housewives? Svar NEJ. Det är min enda serie som jag måste få se. Annars blir jag en arg människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0