En lista

1. Hur gammal är du om fem år?

Ja det lär ju bli 29 eftersom jag fyller 24 om en månad. Fantastisk ålder alltså!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Loka

3. Hur lång är du?

1,74
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Superbad

5. Vem ringde du senast?
Mamman

6. Vem ringde dig senast?

Brorsan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Stövlarna är färdiga. Mvh skomakaren i svava". - Roligt va?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms alltid

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Nä. Så roliga ska vi inte vara.  

10. När såg du senast din mamma?

Idag.

11. Vilken ögonfärg har du?

Grön/brun

12. När vaknade du i dag?

8.30
13. Vilken är din favoritjulsång?

Dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom tänd ett ljus.

4. Vilken är din favoritplats?

I Valpens famn.. öhh

15. Vilken plats föredrar du minst?
En skog med en mördare i

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Vart? Vet inte. I Uppsala i ett hus kanske?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Döden och höstlöv (still...)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Superbad

19. Hur stor är din säng?

120 cm.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med en ful stor t-shirt. Försöker alltid va så sexig som möjligt. Ingen hud får nudda hud..
22. Hur många kuddar har du i sängen?

4.

23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Uppsala + Oslo = 2
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Flip-flops eller skor me strumpor i
26. Är du social?

Näe. Är mest en eremit.

27. Vilken är din favoritglass?
Ahlgrens Bilar eller Calippo
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Chips med dipp
29. Tycker du om kinamat?

Ja

30. Tycker du om kaffe?

Ja. IBland dricker man för många koppar

31. Vad dricker du till frukost?

Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

Vänster
33. Kan du spela poker?

Nej. Blev lurad att spela klädpoker när man var liten.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Jorå. Ibland. HElst med en hundvalp

35. Är du en beroendemänniska?

Ja. Är beroende av andras känslor å åsikter tyvärr!

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Ja. Min lillasyster bland annat.

37. Vill du ha barn?

Japp! Helst nu! Fast ska nog vänta några år iallafall!

38. Kan du några andra språk än svenska?

My name Are Malin. Are that enough?

39. Har du någonsin åkt ambulans?


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet. fast jag gillar ej haj + fisk!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

HELST på kläder och saker till MIG. Verkligheten: Bilen, Hunden.

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja i somras fick jag en liten ring av min far med en briljant på. Han visade mig i en katalog hur mycket den var värd. Fjuttigt för nån som gillar dyra smycken på riktigt. Men dyrt för nån som bär H&M smycken till vardags! :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Desperate Housewives är det enda som får mig att sitta still. Och Californication för tillfället. Gillar annars oxå Dexter
44. Kan du rulla med tungan?

Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag

46. Sover du med gosedjur?

Nej

47. Vad har du för ringsignal?

Whitest Boy Alive - Burning

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ganska mycket på mors jobb...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En matta jag sitter på och ett stearinljus brevid datorn.

50. Flirtar du mycket?

Nej

51. Kan du byta olja på bilen?

Jo skulle jag nog kunna. Slabbigt dock

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Ja. 3200 kr kostade den festen WOHOO som hon som spydde i tv-programmet sa förra veckan. Så kul var det!

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Världens Ekonomiska Historia - R Cameron

54. Läser du dagstidningen?

På nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

No

56. Dansar du i bilen?

Dansa i en lupo? ehm Okej. Det vill jag se!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Ritade blommor på mina ekonomisk historia anteckningar

59. När var du i kyrkan senast?

På min kusins barns dop För övrigt enda gången jag träffat dem.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Gudrun me fiskmunnen

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Några dagar.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Kanske Sambo?


Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahahaha!! Vad rolig du är!! =D

2007-10-04 @ 19:58:04
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Malin

:)

2007-10-06 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0