Besviken på mig själv..

Jag har ju gått ner 1,4 kg på en och en halv vecka.
Det är ju bra. Men redan igår kväll kände jag mig
som ett gigantiskt pluffs. Armarna och axlarna
är TJOCKA. Blä! Jag är ett daller! Det gillar jag
inte. Och mina lår är verkligen gigantiskta. Jag
förstår inte hur jag kunnat visa mig i bikini denna
sommar? Helt galet. Jag klarar inte ens av att gå
runt i trosor hemma (när jag är ensam hemma..)
för jag mår så dåligt av dallerlåren.
I somras när vi var i Barcelona på stranden så
var varenda brud apvältränad. Alla gick runt och
såg ut som fotomodeller i kropparna. Alltså. Hur
orkar folk träna och tänka på vad de äter så mycket?
Jag går i princip på "diet" nu.
Äter skit 1 dag i veckan. Och det räcker för att jag ska
gå upp det lilla jag gått ner... Eller egentligen inte.
Eftersom jag gått ner 1,4 då..
Men ÅH. Man vill ju gå ner dessa resterande 4-5 kg
NU och inte om flera veckor. Suck suck suck.
Ikväll ska jag ut o springa iaf!

Kommentarer
Postat av: Jane

Förstår dina tankar och känslor, men försök att skaka av dig dem! Att gå ner i vikt ÄR jobbigt och om det ska vara någotsånär hållbart kommer det att ta tid (man rekommenderar ju max 0,5-1 kg per vecka, beroende på hur mycket man har att gå ner)... Skittrist och jobbigt, men du fixar det!! =D

2007-09-24 @ 12:50:58
URL: http://metrobloggen.se/dethandlaromdig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0