Weird in my mage

Jag vet inte riktigt vad som händer med min kropp.
Men symptomen är läskigt lika det som hände i
somras (även fast jag vet att det är omöjligt). Men
återigen längtar jag efter Coops egna smaklösa
potatischips (som jag ansåg smaka champinjon),
vilka jag åt typ 5 ggr i veckan under några intensiva
smått sagt speciella vceckor i somras. Jag tyckte att
de "naturella" chipsen som fått en champinjon-smak
var typ det godaste som fanns på denna jord.
Alltså dom var ju inte smaksatta med något, de var
av smaken "lättsaltade". Det var ju det som gjorde
det hela ännu äckligare. Egentligen.
Men mmm. kanske ska man köpa en påse ikväll.
För något bättre har jag nog inte för mig.
Ska probably vara hemma.
Igår var vi hemma hos några och såg "Knocked-Up"
eller vad den nu heter.
Den va ganska rolig.

Nej vad långt detta blev. SKa lägga upp nån bild istället.

Årvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0