Utmanad!

Icke att förglömma!

Jag har blivit utmanad!

Av ingen mindre än denna donna. Förutom sina "vanliga" personliga blogg så skriver hon även på den här bloggen ---> Hennes två bloggar måste jag läsa varje dag. Även fast jag inte alls har samma energi eller vilja som denna tjej så känner jag mig så otroligt inspirerard och motiverad när jag läser om hennes träningspass (och om hur mycket man kan hinna med på en dag??) Jag är otroligt impad iallafall! :)

Utmaningen handlar om att lista åtta saker man aldrig kommer att pröva eller ge en chans!


1. Jag kommer aldrig att prova och/eller ge lackleggings en chans. Vet inte om det är för att det är ett påhittat mode eller om jag faktiskt har svårt för det på riktigt. Kanhända att det är snyggt på någon annan. Men... Jag undrar mest, hur skulle jag få av dem när jag väl dragit på dem? Och framhäver det inte precis allt jag vill dölja? Nej, elefanter i kondom har jag sett för många av, jag tänker inte deltaga!

2. Jag kommer aldrig ge djurplågare en chans. Från ytlighet till något helt annat. Nej. Djur ligger mig varmt om hjärtat. Inga ursäkter finnes!

3. Jag kommer aldrig prova att vara snäll mot, eller ge min granne ovanför en chans. Vårt förhållande dog redan första veckan jag bodde här. Je detest, vilken räv han är!! (?) Usch, och, fy. Längtan efter ett hus blir allt större!

4. Jag kommer aldrig att sitta och titta på Idol el liknande utan min SKÄMSKUDDE. Ni vet, kudden som är obligatorisk att hålla över halva ansiktet när det är så pinsamt så man egentligen inte vill se! :)

5. Jag kommer tyvärr aldrig ge många människor jag möter i mitt liv en chans. Och det handlar om MIN låga självkänsla och inte hur andra människor är tyvärr. Ibland känner jag mig helt normal, men ibland känns det som att jag är ett stort rackans problem!

6. Jag kommer aldrig ge fallskärmshoppning en chans. Egentigen vill jag säga att jag faktiskt har hoppat fallskärm. Men det har jag inte. Dock är det en återkommande mardröm jag har. Jag hoppar, jag känner hur jag seglar genom luften. Vet vilken häftig känsla det kommer att bli när jag ska landa. Panik utbryter, jag inser att jag inte har någon fallskärm på mig, jag bara faller, handlöst. Sen när jag precis ska slå i marken så vaknar jag med ett ryck. Yes box, jag har ju faktiskt typ hoppat fallskärm. Iallafall så vet jag preciiis hur det känns ;) Och det är LÄSKIGT!

7. Jag kommer aldrig att ge mackor en chans. Maken på överskattad mat. Dock kan det slinka ner i form av en baguette (Men i så fall med typ brieost på... så fort det blir för "lite" gott kvar så måste man slänga baguetten) eller ett vitlöksbröd till maten.

8. Jag kommer aldrig ge mig själv en riktig chans, eftersom jag inte ens försöker. Deprimerat det låter. Har tänkt alldeles för många tankar om sånt idag. Och jag bryr mig för mycket om andras saker istället för att fokusera nånting på mig själv och jag bara står där vid sidan av när jag förfaller utan att orka bry mig. Trevlig tant!

Oj. Vet inte hur listan ser ut hos någon annan än Jane. Man ska väl ta mer "materiella ting" kanske. Men ÄSCH! Jag tolkade det som jag ville. Och det var faktiskt ganska kul att klura :)






Kommentarer
Postat av: Jane

Hahaha! Vad du smickrar mig! =)

Och nummer 8 tycker jag att du ska jobba lite på tjejen.. Självkänsla Nu! av Mia Törnblom är ett hett tips! ;)

Kram på dig!

2007-10-28 @ 11:09:01
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0