Jag tror det när jag ser det!

Detta är våran bil. Vi har haft den i några år nu.
Detta är en bil utan centrallås.
Man låser alltså upp dörrarna var för sig med nyckel.
Denna sommar har BÅDA dörrarna behagat braka ihop.
Det går alltså inte att låsa upp från utsidan.
För nån månad sen hade jag denna inlämnad i 8 dgr.
Men pga att de inte kunde få tag i rätt "låssaker" till den fick
vi den återlämnad utan att nåt hade hänt.
Så nu hängde bara "vajrar" vid dörrarna.

image34

Ganska ofta använder jag bilen.
Ser ni synen när jag vid skolan klättrar in genom bakluckaN?
Alltså, det är ju det enda sättet att komma in ibilen, GENOM bakluckan...
Ser ni mej med en hund i ena handen, datorväska på ryggen,
axelremsväska med plånka o sånt i, ååålandes in för att
trilla ner med huvudet före i framsätet.
Saken är också att jag ofta har klänning. Så jag undrar hur många
vid skolan, vid mitt jobb, hemma, vid ICA, vid IKEa osv har sett
mina trosor?
Aja.
Nu är jag lovad att på tisdag ska det fixas.
Men som sagt.
Det skulle ju "fixas" efter 8 dagar förut.
Så som skrivet.
Jag tror det när jag ser det.
Dock har jag en otroligt stark inre längtan efter att få det fixat,
har så jävla ont i knäna nu.
OCh att det tar typ 5 minuter extra vart man än ska.
Och att alla gubbar som ser en absolut tror att man SNOR bilen
och stannar o glor o ropar ett o annat!

Nej tack det är min bil!
Jag bara gillar att prova nya vägar in.
Höhö!

Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahahahaha!! Tack för dagens roligaste inlägg!!

Inte för att jag skrattar åt din misär sötnos, men åt det komiska i situationen! =D

Kram på dig!

2007-10-31 @ 17:01:55
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0