Fan så fantastiskt! :)

Tack vare min extrema effektivitet denna helg så är jag
nu, kl 15.40 KLAR med mitt arbete, som ska vara inne
Onsdag.
Dock har jag typ 300 sidor att läsa, för det
är det vi faktiskt ska prata om på seminariet.
MEN
dagens mål var att få ihop ett arbete (som jag påbörjade
igår) överhuvudtaget. Och nu är jag klar.
Läsa ska jag göra imorgon.
Så nu kan jag slappna av resten av eftermiddagen.
Man borde vara så effektiv jag varit i helgen,
typ varje helg. Tänk vad avslappnat det blir!
Istället för att jag börjat läsande och skrivandet
idag!
Wiho!
Firande blir att jag ska
1. hämta sambo från stationen
(han pluggar ju i stockholm o pendlar)
2. Han har lovat mig att vi ska STORstäda (Yes I love storstäding)

Detta får bli en trevlig eftermiddag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0