Duktigt av mig

Jag känner mig så sjukt duktig och effektiv som jobbar idag.
Vanligtvis är jag ju bakis på söndagar och är därav inte särskilt
produktiv. Men jag kände verkligen igår kväll när vi satt hemma
och kollade på film att det skulle bli kul att jobba.
Jag vet att hade jag suttit hemma hade jag nog tänkt att jag
skulle plugga massor, men mest hängt framför datorn, städat,
eller gjort något annat onödigt.
Så jag här ytterst nöjd med
mitt val. Att min mamma kom förbi och bjöd mig på kakor och
kaffe var ju bara ännu ett plus! :)
Sen finns det ju Ipren här, det har vi inte hemma. Så det är ju
bra. Eftersom jag tror en förkylning är på G.

Valpen undrar dock vart resterande arbetskamrater är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0