Dagens patetiska i-landsproblem.

Hela våren och hela sommaren gick jag och gnällde över att jag
ville ha höst snart. Höst så jag kunde bli jääättemörkhårig igen.
Hösten kom. Jag blev mörkhårig.

image30

Men nu vill jag ha lite ljusare igen.
Bara lite? ÄR det vår snart?
Eller så kanske man bara ska ta sig till friseluren och
klippa sig istället. Det sliter ju nå jävligt att bleka/blonda
eller vad det nu heter att man gör!

Jeje Whatevaah.
Jag kommer nog va mörkhårig ett tag till.
För nöja mej med min blonda lurv-vän jag bor tillsammans med!

Nej! Nu ska jag skriva klart ett arbete som jag jobbat med hela helgen!
Så sjukt duktigt!
Ännu mer duktigt (-1.2 kg sen en vecka)
Spank you..



Kommentarer
Postat av: Anna

Ahhh! Jag gillar tapeten i bakgrunden, snygg! Hårfärgen också haha!

2007-10-23 @ 13:42:05
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0