ONT ONT ONT

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

Jag har fått kokande vax på min tumme!
Det gör SÅ SJUKT ONT!

Jag undrar om jag blev straffad för att jag
klippte sönder ett fint örngott för att ha som
vaxstrippor. Tycker nämligen att de strippor
som kommer med vax är så sjukt dåliga.
Sen har jag använt upp alla fulpåslakan
och fulörngott. Så nu tog jag ett rätt fint.
Hann klippa ngra strippor, skulle ta ut
vaxet ur micron o röra om. Så precis
kokade det upp och rann ut över hela min
tumme. Gjorde så JÄVLA ont. GÖR så
jäävla ont. Det värsta var när jag hade
under tummen under vattnet så stelnade
vaxet, sen följde hud med av ont ont ont.

Har suttit med tummen i aloe vera nu.
Men den känns bortdomnad och det
pirrar läskigt i handflatan. Det gör typ
ont i skelettet. ONT ONT ONT!
Det kommer nog lossna hud långt
långt in.

AJ! Någon som har tips på kurering??



Kommentarer
Postat av: Jane

Ajajajajajaj... =/ Kan inte ge något bättre tips än att fortsätta kyla... =( Hoppas att det känns bättre snart!!

2007-11-16 @ 12:32:06
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Malin

Det gjorde faktiskt inte ont särskilt länge sen :) Som tur var! Mest äckligt! Det var värre när jag råkade stoppa in tummen (samma tumme..) i ugnen förut. Då hade jag ont jättelänge!

2007-11-18 @ 14:27:35
URL: http://samarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0