Läskigt + äckligt

Igår mådde jag läskigt. Mådde konstigt/DÅLIGT. Jag mådde väl helt okej på dagen.
Efter att jag och sambon hade ätit middag så var jag pigg som tusan och ville gå
ut på långpromenad med Loka. Sambon ville bara kolla en grej på datorn och satte
sig i soffan. Jag satte mig brevid honom. Och då börjades det. På typ 1 minut;
Mitt hjärta kändes som att jag sprungit flera mil. Dunkade så sjukt snabbt.
Jag kunde inte återhämta andningen. Kändes som att jag inte fick något syre alls.
Sen däckade jag i soffan och vaknade till då å då när det kändes som att luften
tog slut.
Tillslut efter typ 30 min vaknade jag igen och började gråta, från ingenstans.

Så gick vi ut med Loka på promenad men jag vart helt anfådd av varje steg.
Gick i typ 40 minuter och var tvungna att stanna jätteofta så jag kunde luta
mig mot något eftersom det kändes som att jag inte hade något syre i kroppen.
- och att hjärtat fortfarande slog i hundraåttio.

Idag mår jag bättre. Och har inget scary fast-beating heart. Som tur är.
Det var läskigt.

Nu till det äckliga;


Klicka för förstoring. If you want to! Hehe BLÄ

Det blev inte värre än så av vaxet på tummen.
Men nu har blåsorna "spruckit" och det har
runnit vätska där konstant sen det hände.
Börjar lessna på att gå runt med en blöt tumme.
BLÄ!

Licki licki

Kommentarer
Postat av: Jane

Usch, det låter som att du borde kolla upp det där... =/ Hoppas att det inte upprepas!!!

2007-11-18 @ 14:37:24
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: Therese

Låter lite som panikångest gumman...eller iaf en ångest attack. Inte bra. Du bör kanske varva ner! Puss

2007-11-18 @ 18:13:59
URL: http://shakeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0