Jek er et såmbi

Mina ögon går i kors!

Jag är så jäkla trött. Men eftersom jag bestämt mig för att INTE plugga ikväll,
så kan jag bara ta det lugnt och ha det skönt. Vilket gör att det faktiskt känns
SKÖNT att jag inte ska sova. Är mysigt att vara trött när man är "ledig", vilket
man som student i princip aldrig är. Man krigar tills det är dax att sova varje
kväll! Som vi säger här i huset.
Ehhhhhhhhhhhhh!

Scenariot nu. Jag ligger i skön klänning, strumpbyxor och mufflor på soffan.
Jag har tänd ljus runt om i lägenheten = Mys + avslappning.
Valpen är välmotionerad och trött. Det är h a r m o n i !
Jag ligger raklång och har datorn i knät.

Detta scenario önskade jag hände ofta. Men jag kan inte komma ihåg nån
gång som jag har legat ner i soffan med datorn i knät ens.

Nej. Nu ska jag nog resa mig. Måste till affären och fixa en återställare..
(Typ. Candy el nåt..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0