Ehhhhhh

En liten bild från i helgen. Den är aningens censurerad då jag inte vet hur
hon och den andra tjejen på bilden ställer sig till att vara anonym eller
icke-anonym på nätet!


image35

Ja, som ni ser är det JAG i mitten.
Hjälp?
Uppenbarligen är det jäääätteroligt att bli fotad. I bakgrunden.
En är snygg och pratar i mobil och den andra är bara snygg.
Sen har vi ju även jag.

Jag kände att jag var tvungen att lägga upp den här bilden.
Jag kan verka otroligt butter och cynisk. Så måste
jag få försvara mig och säga att så inte är fallet.
Jag är faktiskt glad ganska ofta.
I lördags var jag väldigt glad
till exempel.

Även om det är svårt att tro.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha...jag tycker den där bilden e så jäkla skön. Men förstår inte riktigt vad du skrattade åt? Det måste vart nåt jävlit kul så glad som du ser ut :)

2007-11-12 @ 10:45:57
URL: http://shakeit,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0