NEJ

Jag är inte utmanad. Jag bara tog listan här totalt tjuvaktigt och bestämde mig för att göra den.
Oops, så kan det gå!

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla, skit också. Too often though.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Idag - inte alls. Loka är dock en gå ut-äta-sova klocka i sig!
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Maxi
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En egen veterinär till Loka som skulle följa oss var vi än befann oss!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej. Det tror jag ej.
Kan du vissla? Jo. Efter en stund. Tar ett tag att "värma upp".
Vem var den senaste som ringde dig? Shakeit ringde precis och vi talade i ca 43 minuter. Herligt
Tittade du på tecknat när du var liten? Och stor.
När flög du senast? I augusti till och från Barcelona
Pratar du några andra språk? Engelska, sjörövarspråket och hundspråket.
Har du gråtit offentligt? Det har jag säkert. Men jag hatar att gråta framför andra så jag har nog förträngt när.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ehm. Svar JA. Båda delar faktiskt. Var inne på piercingstudio igår och blev SÅ sugen att göra hål i näsan och ha en ring. För första gången i mitt liv bannade jag min ålder 24. För om jag varit 14 hade en sån sak varit ok att testa. Nu skulle nog alla skratta åt mig. För förmodligen skulle jag inte vara lika snygg som denna donnan i det! Tatuering är på G men jag är still too big för a new one!
Vad har du med dig in på bion? Godis av något slag, popcorn och en stor Sprite zero förmodligen!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Tyvärr hade jag INGET jag gillade.
Vilken är din favorit drink? Vad heter den, B5, B52? Grön och inte sliskig iallafall!
Gillar du din boendesituation? Jovars, förutom grannar från helvetet och att det är lite litet kanske!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte idag. Men för det mesta.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Maaaaaaaaaaaaaaaallllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn! Har blivit tillsagd mååånga gånger!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 25 år från 50.
Tror du på liv på andra planeter? Of course. Kanske inte liknande vårt här. Men finns det nån ens som tvivlar på det?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Systra mi
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt är skit. Inget kommer nånsin att bli bra undrar om självmord ändå är ett bra alternativ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? No never whatsoever.
Tycker du om att krama folk? Jovars. De jag har kramat många gånger förut är ok. Men jag är inte någon kram-initiativtagare.

Äger du en digitalkamera?
Japp
Vilka kändisar har du blivit jämför med? . Mormor och mormors syster var alltid överlycklig att jag varit sååååååååååååå lik prinsessan Victoria. Thanks....

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag har nog inte rätt att uttala mig om det då jag är värst själv.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Japp. Always. Men jag gör det av bekvämlighet. Jag är alltså den värsta sortens köttätare.
Hur äter du ett äpple? Runt om och slänger skrutten.
Är du mörkrädd? Ja. Med tanke på hur många som levt på denna jord kan jag ju bara ana hur många spöken som lägger sig i säng med mig. Huvaligen!
Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, Vem blir det? 5ive
Förrätt eller efterrätt? Förätten först, huvudrätten sen och efterrätten sist. Servera med vin och jag tar allt!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, lypsyl och min kroppshydda är svår att lämna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0