Idag tentapluggar jag.

Japp. Det har jag även gjort den senaste veckan. Men det är så mycket litteratur att
det tar såååå låååång tiiiiid. Jag vet inte vad jag kan och inte kan. På ett sätt kan jag
nog det mesta. Men sen vet jag inte hur läraren tänker ställa frågorna, detta är nämligen
ett nytt block inom denna kursen som aldrig funnits förut. Så läraren visste inte förra
veckan hur tentan skulle vara utformad. Det återstår att se. För jag underkänt så
får jag ett psykbryt. Får jag G är jag glad eftersom nästa tenta vi har är från nästa
fredag (den 14e) till måndagen. Alltså en hemtenta över enbart helgen. Denna termin
har jag pluggat ALLA helger förutom 1 hel helg som jag valde bort att inte plugga vilket
betydde att jag fick sitta typ 13 timmar å plugga måndag o tisdag. Sen en lördag pluggade
jag inte heller för att jag fick psykbryt på skolan och helst ville bli påkörd av en bil. Vilket
även det resulterade i att jag istället på söndagen satt vääldigt länge.

Universitetet är straffet för i-länders unga människor.Tyvärr "måste" man ha en examen
därifrån om man inte vill sitta på ICA. Vilket jag ännu mindre vill!

Till något roligare än jävla universitetsskiten nu!

Min frisyr;



Jag älskar min big fat greek lugg!

Min söta Valp!



Ibland ser det ut såhär - Vart ska då JAG sitta i soffan?? Ingen plats pour Moi!



En dag lekte jag att Valpen var en liten minihund och satte på henne min gamla
kofta som jag skulle slänga. HAHA! Stackars liten! Hon gillade inte att visa upp
dagens outfit. Så det ska hon slippa i framtiden! =)

I love Puppy!

Kommentarer
Postat av: Jane

Jättefin frissa och sötsöt Valpis!! :)

2007-12-04 @ 17:05:21
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0