GOD JUL!

God jul till alla =)

Nu ska jag och sambo baka lite extra pepparkakor för att komma in i julaftonsmood!
Jag har precis målat mina naglar röda och jag har lovat Loka att tomten ska komma!
Haha.. Det var iof ett ljug för vi har aldrig ngn tomte som kommer. Men däremot ska
hon få paket!

Vi firar julafton med mamma och syster, mormor och mormors syster hemma hos
min moster hennes tre barn och man på en gård nära Enköping. Efter Kalle Anka
ska vi ta in hästarna (från leran blä) och vara lite i det julpyntade stallet. Därefter blir
det mat (jag hoppas på en del vin också). Sedan blir det julklappsutdelning och julgodis.
Sen får man förhoppningsvis glögg o lite extra gott (som att man inte ätit nog då =)
Nöjdast är jag med julklappar till mamma. Tror hon kommer bli glad som tusan, och
det är hon värd!

       GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0