Planering

Det jag tycker är drygt med min omtenta är att
1 jag vet att jag inte kommer klara den
2 jag tycker inte om att lägga energi på
gammalt skit!

Oavsett hur det går så kommer det att vara en
stor lättnad i morgon eftermiddag.
Pluggat mycket och duktigt har jag ju gjort. Så
jag känner mig nöjd på så vis.
Men sen är det faktiskt en hel vecka tills min
nya kurs börjar. Jag ska nog jobba en del.
Men det jag ser fram emot är typ att ha tid
att noga kolla igenom schemat, kolla vilken
litteratur jag kan tänkas behöva, kolla in alla
sidor kursen kan tänkas använda osv osv.
Ska bli skönt att PLANERA och förbereda
inför en kurs. De andra kurserna jag har gått
har jag knappt kollat igenom nånting innan
jag börjat. Så för mig har det alltid kommit som
en chock med allt vad kursen innebär.
Så det känns jätteskönt att få lite tid att kolla
upp sånt!
Ja man börjar väl bli en lite mer rutinerad
student. Oavsett om man vill det eller inte!

Årvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0