Nu är det över

för i år iallafall.
Semestern har varit precis allt det den skulle.
Hur jävla schysst som helst och
Barcelona var bättre än förväntat till och med!

Till och med semesterkilon har jag varit duktig
och lagt på mig.
Så nu blir det ändring!
Små ändringar dock. Är inte träningssugen.
Powerwalks och tänka efter lite innan jag petar
i mig hur mycket som helst (vilka jag har noll problem med att göra)
Jag måste ju få på mig byxor till hösten..
Annars måste jag ju frysa om benen.

Häj dåå

Kommentarer
Postat av: MissMor

Hej! Hur får du så fin rubrik? Den där finns väl inte med att välja eller? Förresten, kan man undvika semesterkilon? Tell me i så fall ;)

2007-08-12 @ 22:21:58
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Missmor

Okej, måste man alltså göra så. har sett att vissa ändrar mycket. Men har du inte ändrat det rosa också? Den är väl inte heller förvald från designen eller?

2007-08-13 @ 16:31:55
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0