Nämen just ja.

Så var det, det här med kroppen igen.
Jag måste börja engagera mig lite i
den. Just nu är jag på den tunna linjen
där jag antingen kommer fortsätta
uppåt, och slutligen bli riktigt fet.
Eller så gör jag något nu.
Det kilona jag lagt på mig den här
sommaren är absolut INTE lätta
att bli av med. Så det krävs en lite
mer engagerad prestation iallting.
Maten, träningen och div saker man
helst ska ha koll på. Dock ska jag
slänga ut vågen en månad. För jag
klarar inte av att gå upp, utan att väga
mig. Jag har sagt att jag inte ska väga
mig varje morgon. Men jag KAN INTE
låt BLI! Så den ska ner i källaren,
eller så ska jag ta ur batteriet på han.
För när jag väger mig varje morgon så
blir jag som manisk, överlycklig över
ett kilo ner, sen blir jag förbannad och
omotiverad om jag dagen efter har gått
upp ett halvt kilo.
Då försvinner min motivation och jag
tycker att jag lika gärna kan äta massa
skit för det hjälper ju ändå inte
osv osv.
Jag vet inte riktigt när jag tänker
väga mig igen. Men jag tänkte nog låta
det gå någon månad innan jag utsätter mig för
det igen.

Jag tänker inte skriva ut vad jag väger.

Men mitt BMI ligger idag på (vägde mig imorse..)
24

Oj. Jag räknade precis ut det. Men är det SÅ illa det är. Shit jävla skit alltså. 25 är ju övervikt så. Inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0