Mörkrädd..

Jag kom hem för typ en timme sen.
Är så sjukt trött.
Men jag klarar inte av att lägga mig.
Detta beror främst på två saker;
1. Jag är alldeles för rädd att tvätta av mig sminket.
2. Jag är alldeles för rädd för att ligga själv i rummet
    när det är helt mörkt här inne.
Då kan ni observera att vi bor på 32 kvadrat och
även delar denna lägenhet med en hund.
Hur farlig kan det vara.
Nä. Jag får nog snällt sitta uppe och vänta på
kär pojkvän som ränner påstan.
Har en känsla av att han kanske kommer hem
runt 4..
Undrar hur jag ska få tiden att gå.
Jag vill ju sova NU.
Men oavsett om jag försöker, så går det inte
att somna.
Tur att Jay Leno går nu. Nåt sällskap.

Tänkte lägga in en bild från filmen The Grudge.
Typ the scary eye. Men jag är rädd att om jag
googlar fram någon sån bild kommer jag inte
ens kunna sova när pojkvännen är hemma.
Ja ni ser. Jag lovar, jag fyller 24 år i år. Jag
har bara inte mognat från min mörkerrädsla.
Vågar knappt kolla ut genom våra fönster här
brevid mig. Kan ju stå nån dvärgliknande
The Grudge figur där.
Aouch... Bör nog VERKLIGEN sluta där.
Innan jag blir alldeles för stirrig.

Återigen. Jag fyller faktiskt 24 hela år i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0